IT Support Engineer
Dit ga je doen
Als IT Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en draag je de verantwoordelijkheid voor het oplossen van technische vraagstukken en problemen. Jij zorgt ervoor dat klanten snel weer verder kunnen, en weet ze met jouw oplossingsgerichte houding altijd een glimlach op het gezicht te brengen. Daarnaast denk je niet alleen in tijdelijke oplossingen, maar ga je voor structurele verbeteringen die zowel de klant als jou verder helpen. Je documenteert je oplossingen helder, zodat je collega’s je werk makkelijk kunnen begrijpen en gebruiken voor toekomstige situaties.
08:30 – De lijnen gaan open: Jij en je collega’s staan klaar om klanten te helpen.
09:20 – ‘Daily huddle’: Bespreek met je team de taken voor de dag en je focuspunten.
10:00 – Na de daily huddle sta je klaar voor onze klanten om hen als eerste te woord te staan bij hun technische vragen, problemen en uitdagingen.
12:00 – Lunch: Tijd om even op te laden en bij te praten.
13:00 – Training: vergaat nieuwe kennis en vaardigheden tijdens een interessante trainingssessie.
17:00 – Dag afsluiten: Reist naar huis met het gevoel van een productieve en succesvolle dag.
Een salaris tussen de €2000 en €3200, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
Een vaste werkplek & laptop, zodat jij jouw werk goed kan managen.
Persoonlijk jaarlijks groeiplan (persoonlijke ontwikkeling op maat);
Een maandelijkse telefoonvergoeding;
Een goede pensioenregeling, optioneel zelf te beleggen;
8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen. Je kunt 4 vakantiedagen per jaar extra verdienen;
Iedere dag een uitgebreide lunch op het kantoor;
Wekelijkse vrijmibo, regelmatig leuke activiteiten en ieder kwartaal een bedrijfsuitje;
De allerleukste collega’s en 4 freelancers. Stuk voor stuk toppers en gedreven professionals!
MBO+ werk- en denkniveau met een ICT-achtergrond.
0 - 2 jaar ervaring als IT Support en een goeie dosis enthousiasme om verder te leren en ontwikkelen.
Een pré: Certificaten in Office365, Intune, Azure of vergelijkbare technologieën.
Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels is voor jou geen probleem.
Proactief, zelfstandig en in staat om efficiënt te werken.
Klantgericht en sociaal; jij communiceert helder en bent de steun voor onze klanten.
Bij voorkeur fulltime beschikbaar (parttime is bespreekbaar).
En natuurlijk heb je een sterke match met onze kernwaarden: Menselijk, Gedreven, Verantwoordelijk, Energiek en Helder!
SuitIT is de meest efficiënte IT-partner voor bedrijven met 50 tot 500 werkplekken en helpt deze bedrijven het maximale uit hun kantoorautomatisering te halen. Vanaf ons kantoor in Eindhoven bedienen wij onze klanten ‘op afstand’, runnen wij een top notch private cloud dienstverlening en voeren we projecten en operationele IT-ondersteuning op de klantlocaties uit. SuitIT is de levensader van haar klanten, IT-voorzieningen moeten daarom niet alleen snel maar ook betrouwbaar werken.